مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-09پزشكي

نکات ضدکرونایی جهت تهویه هوا در خودرو های شخصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پاتوژن ها و عوامل بیماری زا می توانند در فضا های محصور به میزان قابل توجهی افزایش یابند، - با توجه به اینکه ویروس کووید 19 می تواند از طریق عطسه، سرفه و حتی صحبت کردن در محیط منتشر شود، تهویه هوا در محیط های مختلف، از جمله خودرو یکی از ملزومات جلوگیری از انتقال ویروس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پاتوژن ها و عوامل بیماری زا می توانند در فضا های محصور به میزان قابل توجهی افزایش یابند، اما تهویه منظم و مناسب، خطر عفونت را کاهش می دهد و از این رو تامین هوای تازه یا افزایش مقدار هوای تازه اقدامی موثر برای کنترل عفونت هاست.

فیلتر های مورد استفاده در دستگاه های خنک کننده وسایل نقلیه اغلب کارایی حذف ویروس را ندارند، کولر ها هوای داخل کابین خودرو ها را به جریان می اندازند و با جذب رطوبت و گرمای محیط هوا را خنک می کنند؛ در واقع هوای داخل محیط را به گردش در می آورند.

طبق توصیه انجمن سرمایش و گرمایش آمریکا فضا های بدون تهویه ممکن است باعث ایجاد استرس حرارتی شده و مقاومت افراد به عفونت را کاهش دهد و بنابر این عدم استفاده از وسایل خنک کننده هوا برای جلوگیری از انتشار ویروس پیشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات ضدکرونایی جهت تهویه هوا در خودرو های شخصی

نکات ضدکرونایی جهت تهویه هوا در خودرو های شخصی