مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-09سياسي

آغاز پویش همدلی مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری/ کمک ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد


سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: پویش همدلی مومنانه در قالب نهضت «ایران همدل» همگام با سایر دستگاه ها در استان از عید غدیرخم آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

-  معصومه محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه پویش همدلی مومنانه در قالب نهضت ایران همدل همگام با سایر دستگاه ها و نهادهای فعال از عید غدیرخم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد، گفت: این پویش با شعار کرامت علوی، شور حسینی در استان اجرا می شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این پویش در راستای تأکید مقام معظم رهبری بر ادامه روند کمک های مردمی به نیازمندان تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، افزود: هدف از راه اندازی این پویش جمع آوری کمک های معیشتی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان برای جامعه هدف سازمان بهزیستی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز پیشگیری از کرونا برای مددجویان مقیم در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان است.

  وی با اعلام شماره کارت سازمان بهزیستی کشور گفت: خیرین می توانند کمک های خود را به شماره   6367957070707075  واریز و یا با استفاده از نرم افزارهای سکه، آپ، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد و کد های دستوری  #14*، #9*7*733*، #5&


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش همدلی مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری/ کمک ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد

آغاز پویش همدلی مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری/ کمک ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد