مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-09اقتصادي

هجمه به مناطق آزاد سبب از دست رفتن 500 هزار فرصت شغلی خواهد شد


مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از دغدغه این روزهای تجار و بازاریان کیش گفت و اظهار کرد: دولت ابلاغیه هایی تحت عنوان حمایت از فعالان اقتصادی داشته است و تسهیلاتی نیز در نظر گرفته اند ولی اخذ و دریافت این تسهیلات بسیار پیچ وخم دارد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از دغدغه این روزهای تجار و بازاریان کیش گفت و اظهار کرد: دولت ابلاغیه هایی تحت عنوان حمایت از فعالان اقتصادی داشته است و تسهیلاتی نیز در نظر گرفته اند ولی اخذ و دریافت این تسهیلات بسیار پیچ وخم دارد.

رحمان سادات نجفی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه درگیر شروع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در جزیره کیش با توجه با محوریت گردشگری آن شده ایم.

از همان روزهای ابتدایی اسفند، شورای سلامت کیش تشکیل شد و از نیمه اسفند به صورت منظم جلسات شورای سلامت برگزار شد.

سعی شده است که از تمامی نهادها و همچنین نمایندگان بخش خصوصی در این جلسات حضور داشته باشند تا تصمیماتی که اتخاذ می شود بتواند بعد اجرایی لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه سفارش های مبتنی بر مراقبت، ضدعفونی محیط های عمومی و کنترل بیماری بود که به نظر من در جزیره کیش خیلی خوب انجام شده است، اضافه کرد: فاصله ای بین بخش خصوصی و بخش دولتی نیست و در زمینه این نوع تعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه به مناطق آزاد سبب از دست رفتن 500 هزار فرصت شغلی خواهد شد

هجمه به مناطق آزاد سبب از دست رفتن 500 هزار فرصت شغلی خواهد شد