مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-09سياسي

تعارض دولت و مجلس به سود هیچ کس نیست


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تعارض و اختلاف بین مجلس و دولت سود و منفعتی برای هیچ کس ندارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تعارض و اختلاف بین مجلس و دولت سود و منفعتی برای هیچ کس ندارد.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رویکرد اصلی نمایندگان مجلس تعامل با دولت است.

مخصوصاً بعد از صحبت های رهبر معظم انقلاب و همچنین چون سال آخر دولت است، اگر تعارضی باشد برای هیچ کس نفع و سودی ندارد و دود این تعارض به چشم مردم خواهد رفت و هیچ گاه مشکلات مردم در فضای تقابلی حل نمی شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در بحث های عمرانی مشکلاتی در مناطق محروم وجود داشت که برای حل این مشکل طرح ارائه یک میلیون تن قیر دولتی که البته در دوره های قبل نیز مطرح بود، در این مجلس تصویب شد و حدود 200 نفر از نمایندگان به این طرح رأی دادند و قرار شد این مقدار قیر برای انجام پروژه های عمرانی در مناطق محروم در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معمولاً کمتر اتفاق می افتد که برای یک موضوع این تعداد رأی موافق داده شود، گفت: چون مسئولین اجرایی با ما تماس گرفته بودند و این مشکل را مطرح کرده بودند و همچنین نمایندگان نیز در بازدید از مناطق محروم و روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارض دولت و مجلس به سود هیچ کس نیست

تعارض دولت و مجلس به سود هیچ کس نیست