مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-09حوادث

تقسیم لاشه جنگل های شمال ایران+ فیلم


حسین روایتی از جنگل برایمان می گوید که در عین ناباوری باید شنید؛ می گوید قاچاقچی چوب به راحتی از نیمه های شب به جنگل زده و هنوز پس از 20 ساعت برنگشته، - قاچاقچیان جنگل گستاخ تر شده اند حالا قاچاقچی یاد شده در گزارش جنگل های شمال از نقشه ایران پاک می شود؟ تازه گستاخ تر هم شده و با وجود بازداشت شدن چند روزه اش به خاطر تلاش برای آزادسازی غیرمجاز نیسان اش در محوطه ایست و بازرسی، دوباره به جنگل برگشته است.

به گفته مامور منابع طبیعی فعال در منطقه جنگلی چمستان، برخی جنگلبانان با وجود دریافت حقوق 10 میلیون تومانی با قاچاقچیان چوب همکاری می کنند، به این ترتیب که یا تعداد چوبهای قاچاق کشف شده کمتری در پرونده شان برای اعلام به دادگستری درج می کنند و یا آن را نادیده می گیرند.

حسین معتقد است روند حفاظت و حراست از جنگلهای شمال پس از آغاز اجرای طرح تنفس جنگل دچار مشکلات متعددی شده است چرا که هم تعداد نیروهای منابع طبیعی برای حفاظت کم است و هم واگذاری حفاظت به شرکت چوب و کاغذ در استان مازندران با اما و اگرهای زیاد همراه شده است.

جنگلهای شمال همچون لاشه حیوانات، در حال تکه تکه شدن است پس از توقف بهره برداری از جنگلهای شمال و بیکار شدن کارکنان شرکت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم لاشه جنگل های شمال ایران+ فیلم

تقسیم لاشه جنگل های شمال ایران+ فیلم