مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-08فرهنگي

اثر شاعر هرمزگانی رتبه اول شعر سپید کشور را کسب کرد


در نخستین کنگره ملی شعر و داستان ایران من ، عبدالحمید انصاری نسب با اثر حتی گنجشگ ها در نظنز لانه دارند در قالب شعر سپید توانست رتبه برتر کشور را به خود اختصاص دهد.

- ایسنا/هرمزگان در نخستین کنگره ملی شعر و داستان " ایران من"، عبدالحمید انصاری نسب با اثر "حتی گنجشگ ها در نظنز لانه دارند" در قالب شعر سپید توانست رتبه برتر کشور را به خود اختصاص دهد.

آیین پایانی نخستین جشنواره ملی کنگره ملی شعر و داستان ایران من انجام شد و یک هرمزگانی در جمع برترین های این جشنواره ادبی کشور قرار گرفت.

در این جشنواره کشوری که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز برگزار می شد، عبدالحمید انصاری نسب با اثر حتی گنجشک ها در نظنز لانه دارند در قالب شعر سپید توانست رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

در نخستین کنگره ملی شعر و داستان ایران من یک هزار و 187 اثر ارسالی به دبیرخانه کنگره،239 اثر در بخش شعر، 249 اثر در بخش ویژه کنگره سردار مقاومت شهید سلیمانی و 10 اثر در بخش داستان از 30 استان و 60 شهر شرکت داشتند.

انصاری نسب شاعر توانمند هرمزگان است که هم اکنون رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش وپرورش استان هرمزگان را بر عهده دارد و مجموعه شعر تا سید سلیمان و نامم درخت انصاری از آثار این فرهنگی هرمزگانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر شاعر هرمزگانی رتبه اول شعر سپید کشور را کسب کرد

اثر شاعر هرمزگانی رتبه اول شعر سپید کشور را کسب کرد