مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-08حوادث

ماجرای شلیک در خیابان پاسداران چه بود؟


بر اساس توضیحات یک مقام انتظامی، شیوه قتل یا ترور این افراد به این صورت بوده که از سمت راننده 4 تیر شلیک شده و شلیک پنجم هم به یک ماشین دیگر که در حال عبور بوده اصابت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از اعتمادآنلاین، ساعات پایانی جمعه‌شب بود که خبر کشته شدن یک پدر و دختر در خیابان پاسداران تهران در فضای مجازی منتشر شد.

برخی کاربران فضای مجازی نوشتند که این پدر و دختر از اتباع لبنان هستند؛ موضوعی که با توضیحات ارایه شده از سوی همسایگان‌شان که اعلام کرده بودند این دو نفر عرب‌زبان بوده‌اند، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسید.

همین کاربران البته اعلام کردند که این قتل مقابل خانه ابومهدی المهندس، فرمانده سابق حشدالشعبی عراق در گلستان یکم پاسداران رخ داده است.

اگرچه شاهدان عینی، دو موتورسوار را عامل این قتل معرفی کردند، اما ساعات اولیه پس از این اتفاق، هیچ مسوول یا نهاد رسمی درباره آنچه رخ داده توضیحی ارایه نکرد و تنها منبعی که وقوع این قتل را تایید می‌کرد، منبع ناشناسی بود که ایلنا با استناد به سخنان او، خبر مرگ این دو نفر را تایید کرد.

ساعاتی پس از وقوع این حادثه، اما یک مقام آگاه در پلیس پیشگیری پایتخت با ارایه جزییاتی از حادثه قتل شب گذشته در خیابان گلستان یکم تهران گفت: «بر اساس گفته شاهدان عینی گوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شلیک در خیابان پاسداران چه بود؟

ماجرای شلیک در خیابان پاسداران چه بود؟