مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 02:402020-08-08اقتصادي

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه توافقی الکترونیکی پایان مرداد است


مدیرکل امور مالیاتی گلستان با اشاره به قطعی سازی مالیات 98 صاحبان مشاغل، گفت: آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه توافقی الکترونیکی پایان مرداد است.

- علی اصغر هزارجریبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم، اظهارکرد: امسال مقرر شده مالیات 98 صاحبان مشاغل و وسایط نقلیه عمومی قطعی سازی شده و در این راستا توافق های اصلی هم ابلاغ شده است.

هزارجریبی توضیح داد: صاحبان مشاغل که مجموع درآمد و خدمات آن ها در سال 98 حدود 990 میلیون تومان بوده، مشمول این توافق نامه می شوند.

وی بیان کرد: اگر مالیات قطعی عملکرد صاحبان این مشاغل در سال 97، از صفر تا مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان باشد، هیچ افزایشی برای مالیات عملکرد آن ها در سال 98 لحاظ نخواهد شد و همان مبلغ به عنوان مالیات منظور می شود.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان اضافه کرد: کسانی که مالیات تشخیص و قطعی آن ها در سال 97، از دو میلیون و 500 هزار تومان تا پنج میلیون تومان است، مالیات آن ها با چهار درصد افزایش نسبت به مالیات سال 97، محاسبه می شود.

هزارجریبی از افزایش هشت درصدی مالیات صاحبان مشاغل با میزان مالیات قطعی پنج میلیون الی 10 میلیون تومان خبرداد و گفت: همچنین کسانی که مالیات آن ها 10 میلیون تومان به بالا است افزایش 12 درصدی مالیات برای آن ها در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه توافقی الکترونیکی پایان مرداد است

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه توافقی الکترونیکی پایان مرداد است