مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 00:252020-08-08سياسي

جریان «تحریف» برخی مسئولین را ترسانده است/ غرب گرایی فاجعه می آفریند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نگرش های غرب گرایانه برای کشور فاجعه می آفریند، گفت: این نگرش ها هر اندازه در مسئولین درجه بالاتر وجود داشته باشد، - این خطر بیشتر خواهد شد.

آیت الله موحدی کرمانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص جریان تحریف و تحریم اظهار کرد: تحریمی که آمریکا شروع کرده است در یک صورت می تواند مؤثر باشد و آن عبارت است از اینکه مردم بترسند و خسته و تسلیم آمریکا شوند، در این صورت آمریکا در این تحریم پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه طاغوت امروز ما آمریکا است، افزود: دستورات دینی و قرآنی ما تاکید فراوان دارند که اگر در مقابل طاغوتی که در هر زمان به یک شکل درمی آید، ایستادید و حرف او را باور نکردید و تسلیم اراده او نشدید، پیروزی نصیب شما خواهد شد.

آمریکا می خواهد مردم را از انقلاب خسته کند رییس شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه در قرآن و آموزه های دینی تاکید شده است که شما وظیفه دارید همانطور که به خدا ایمان دارید، به طاغوت نیز کفر بورزید، گفت: مردم ما باید این را باور کنند که آمریکا دشمن ما و اسلام است و همواره تلاش می کند مردم را از انقلاب خسته کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان «تحریف» برخی مسئولین را ترسانده است/ غرب گرایی فاجعه می آفریند

جریان «تحریف» برخی مسئولین را ترسانده است/ غرب گرایی فاجعه می آفریند