مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 22:052020-08-08حوادث

6 کشته دربرخورد پراید با تریلی در محور تویسرکان-کنگاور


رییس اورژانس پیش بیمارستانی تویسرکان گفت: به دنبال تصادف خودرو پراید با تریلی در گردنه باقرآباد محور تویسرکان- کنگاور، شش نفر سرنشینان پراید جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فرشاد عبدالمالکی با اشاره به اینکه ساعت 16:31 امروز-شنبه 18 مردادماه- با اورژانس تویسرکان تماسی مبنی بر وقوع تصادف گردنه باقرآباد در محور تویسرکان- کنگاور گرفته شد، افزود: بلافاصله نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد مصدومان بالا بود علاوه بر پایگاه اورژانس ولاشجرد، پایگاه اورژانس فرسفج نیز به محل سانحه اعزام شدند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان ادامه داد: با این وجود به علت شدت بالای تصادف با بررسی صحنه حادثه و انجام معاینات بالینی توسط تکنسین‌های اورژنس، متأسفانه هر شش نفر سرنشین خودرو پراید در دم جان باخته بودند.

عبدالملکی تصریح کرد: دو نفر از فوتی‌ها نوجوان و چهار فوتی دیگر میانسال بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هنوز علت اصلی تصادف مشخص نیست، اما شنیده‌ها حاکی از انحراف پراید از لاین مربوطه و بروز این تصادف مرگبار بوده است، اما رییس اورژانس پیش بیمارستانی گفت: اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کشته دربرخورد پراید با تریلی در محور تویسرکان-کنگاور

6 کشته دربرخورد پراید با تریلی در محور تویسرکان-کنگاور