مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-08ورزشي

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات طلبکارانش


باشگاه پرسپولیس می گوید کمیته انضباطی فیفا در نامه ای به این باشگاه اعلام کرده که نامه ها و مستندات ارسالی پرسپولیس و طلبکارانش را دریافت و بررسی کرده است و ادامه اقدامات باشگاه در انجام پرداخت ها را از طلبکار جویا خواهد شد.

- باشگاه پرسپولیس می گوید کمیته انضباطی فیفا در نامه ای به این باشگاه اعلام کرده که نامه ها و مستندات ارسالی پرسپولیس و طلبکارانش را دریافت و بررسی کرده است و ادامه اقدامات باشگاه در انجام پرداخت ها را از طلبکار جویا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، در روزهای گذشته دو نامه از فیفا در ارتباط با پرسپولیس به باشگاه و فدراسیون فوتبال ایران رسیده است.

در این ارتباط به اطلاع هواداران پرسپولیس و رسانه های محترم می رساند؛ کمیته انضباطی فیفا در نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که نامه ها و مستندات ارسالی دو طرف را دریافت و بررسی کرده است و ادامه اقدامات باشگاه در انجام پرداخت ها را از طلبکار جویا خواهد شد.

در این نامه آمده که وکیل طلبکاران در نامه ای به تاریخ ششم آگوست اعلام کرده است که دریافتی هایی داشته اند ولی هنوز تا اجرای کامل حکم فاصله وجود دارد.

همچنین با اشاره به نامه و مستندات دریافتی از پرسپولیس به تاریخ پنجم آگوست، در این نامه آمده است که با توجه به این موارد به نظر می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات طلبکارانش

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات طلبکارانش