مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 15:252020-08-08سياسي

تحریف حقایق باعث گمراه شدن مردم می شود/ضرورت حذف تحریف حقایق در کشور


مقام معظم رهبری مسئله تحریم را ضربه بزرگ دشمنان به کشور خواندند اما مسئله تحریف را مهم تر از تحریم دانسته و از بین رفتن تحریم را وابسته به از بین رفتن تحریف دانستند چرا که تحریف حقایق باعث گمراه شدن مردم می شود لذا باید تلاش کرد تا تحریف حقایق در کشور از بین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در برنامه میعادگاه آدینه، اظهار داشت: انکار مسئله غدیرخم به منزله ناقص دانستن دین اسلام است.

وی تصریح کرد: مسئله جانشینی پیامبر اسلام به قدری مهم است که انکار مسئله غدیرخم به این مفهوم است که انسان بر این معتقد باشد که پیامبر و قرآن، دینی ناقص از جانب خداوند برای بشریت آورده و دین خداوند ناقص است چرا که دینی که بر خوابیدن، بیدار شدن، لباس پوشیدن و تمام مباحث ریز و درشت زندگی انسان قانون و توصیه داشته باشد اما در مسئله مهمی چون جانشینی پیامبر اسلام برنامه ای نداشته باشد ناقص است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: غدیر هم از نظر عقلی و منطقی و هم از نظر نقلی و روایی مسئله ای مستدل و مسجل است.

قریشی ادامه داد: در تمام کشورها و حکومت ها قانون و مقرراتی برای انتخاب حاکم بعدی پس از فوت یا عزل حاکم فعلی وجود دارد و اگر چنین موضوعی در قانون کشوری نباشد قانون اساسی آن کشور ناقص است لذا در دین اسلام نیز اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف حقایق باعث گمراه شدن مردم می شود/ضرورت حذف تحریف حقایق در کشور

تحریف حقایق باعث گمراه شدن مردم می شود/ضرورت حذف تحریف حقایق در کشور