مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-08اقتصادي

آزادسازی دو زندانی جرائم مالی با مساعدت یک واحد صنعتی در اردکان


یک شرکت صنعتی در شهرستان اردکان با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد را به مناسبت عید غدیر خم فراهم کرد.

- ایسنا/یزد یک شرکت صنعتی در شهرستان اردکان با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد را به مناسبت عید غدیر خم فراهم کرد.

محمد فتاحی اردکانی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان در گفت وگو با ایسنا گفت: در حرکتی ارزشمند و پسندیده، این اداره با مساعدت شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرد.

وی افزود: بر اساس این اقدام خیرمندانه ، دو زندانی که از جامعه کارگری بودند از بند زندان شهرستان اردکان آزاد و همزمان با شب عید غدیر، اخلاق حسنه بخشش و گذشت و حمایت از نیازمندان که سیره حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام بود به آغوش خانواده بازگشتند.

فتاحی اردکانی گفت: در مجموع 280 میلیون ریال در راستای این اقدام پسندیده از سوی این شرکت صنعتی اختصاص یافت.

این مسئول در پایان نیز خاطرنشان کرد: همچنین این شرکت در آستانه عید بزرگ امامت و ولایت و در راستای لبیک مردم و ملت انقلابی به ندای رهبر معظم انقلاب جهت ادامه رزمایش بزرگ کمک مومنانه در این ایام کرونایی، مبلغ یک میلیارد ریال جهت تهیه بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی دو زندانی جرائم مالی با مساعدت یک واحد صنعتی در اردکان

آزادسازی دو زندانی جرائم مالی با مساعدت یک واحد صنعتی در اردکان