مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 13:452020-08-08سياسي

نگاه به خارج ضربه سنگینی به کشور زده است


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به خارج ضربه سنگینی به کشور زده و ظرفیت های خوبی داریم که از آن استفاده نمی کنیم، بنابراین وظیفه داریم در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، علی اصغر عنابستانی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: حوزه رسالت خبرنگاری بحث دفاع از کیان نظام و ولایت است و در بیانیه گام دوم، مقام معظم رهبری از تحریف حرکات انقلاب ابراز نگرانی کرده اند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر با تحریف مقابله کنیم، مقابله با تحریم دشمن کار سختی نیست و دشمن توانسته اثرات انقلاب را کم رنگ کند و فضای خوبی نیست، امروز در بین آنچه هستیم و آنچه که باید باشیم، فاصله داریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر سر آرمان های خود ایستاده و اگر تبیین کنیم، حرکت ما تسهیل می شود، بیان کرد: نگاه به خارج ضربه سنگینی به کشور زده و ظرفیت های خوبی در سبزوار داریم که از آن استفاده نمی کنیم، بنابراین وظیفه داریم در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

عنابستانی تصریح کرد: شرایط کشور سخت و ویژه است و مطلع نیستیم جناب رییس جمهور در روز دوشنبه چه نوید خوبی را به مردم می دهد، امیدواریم نوید خوبش ارزش خوش بودن را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به خارج ضربه سنگینی به کشور زده است

نگاه به خارج ضربه سنگینی به کشور زده است