مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 12:502020-08-08سياسي

اجرای طرح «امام محله» نتایج خوبی داشته است


معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تا به امروز شاهد خروجی مطلوب و نتایج ارزنده ای از اجرای طرح «امام محله» در کشور بوده ایم.

- زنجان-معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تا به امروز شاهد خروجی مطلوب و نتایج ارزنده ای از اجرای طرح امام محله در کشور بوده ایم.

حجت الاسلام ناصر میرمحمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در حال حاضر در 23 استان کشور شاهد آغاز فعالیت پایگاه های فرهنگی اجتماعی هستیم، افزود: در این زمینه زنجان جزو استان هایی بود که آغاز فعالیت این پایگاه ها را در اولویت برنامه های خود قرار داد.

وی با اشاره به اینکه امروز بحث آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های مهم جامعه به شمار می رود و هر کس با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارد، باید در راستای کاهش این آسیب ها گام بردارد، تصریح کرد: تا به امروز نیز شاهد این موضوع بودیم که هر کس با توجه به دانشی که در این زمینه داشته، تلاش کرده است تا این آسیب ها را در جامعه کاهش دهد.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با یادآوری اینکه دغدغه ای که باعث ایجاد پایگاه های فرهنگی - اجتماعی در کشور شد، این است که آسیب های اجتماعی فقط با یک تحول اجتماعی از بین می رود، ادامه داد: این تحول اجتماعی را نیز می توان با انسجام اجتماعی و تقویت روابط اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «امام محله» نتایج خوبی داشته است

اجرای طرح «امام محله» نتایج خوبی داشته است