مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-08سياسي

نهضت خدمت علوی در رزمایش همدلی/ کالای ایرانی، جهیزیه 1000 نوعروس بوشهری


رزمایش مومنانه به مناسبت عید غدیر در اردوگاه امام خمینی(ره) کمیته امداد بوشهر برگزار شد و طی آن هزار فقره جهیزیه کالای ایرانی به نوعروسان اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در رزمایش مومنانه به مناسبت عید غدیر در اردوگاه امام خمینی(ره) کمیته امداد بوشهر با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر آغاز امامت و استمرار آن کربلا و شهادت و پایان آن ظهور و استقرار عدالت است.

استاندار بوشهر ویژگی حکومت علوی را عدالت و رسیدگی به محرومین عنوان کرد و ابراز داشت: این رزمایش جلوه ای از نظام اسلامی است هرچند که مطلوب ما این است که جامعه برخوردار باشد و کمترین نیازمند را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دنیا باید تشنه فرهنگ علوی باشد عنوان داشت: نظام اسلامی و نظامی که می خواهد در راستای حکومت علوی کار کند باید عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

احمد لطفی نیز در این مراسم با تبریک عید غدیر و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران سفیران خیر و احسان هستند و نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر با اشاره به رزمایش مومنانه گفت: در این مرحله 42 هزار سبد کالای حمایتی هر کدام به طور میانگین به ارزش یک میلیون و 500 هزار تومان بین نیازمندان و مددجویان از طریق فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت خدمت علوی در رزمایش همدلی/ کالای ایرانی، جهیزیه 1000 نوعروس بوشهری

نهضت خدمت علوی در رزمایش همدلی/ کالای ایرانی، جهیزیه 1000 نوعروس بوشهری