مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-08اقتصادي

کمک 4 میلیارد ریالی نیکوکار«دهلرانی» به نیازمندان


مدیر کل کمیته امداد استان ایلام، گفت: یکی از حامیان ایتام شهرستان دهلران، بالغ بر 4 میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان کمک کرد.

- قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با تلاش و رایزنی رییس و تعدادی از همکاران کمیته امداد دهلران یکی از حامیان ایتام این شهرستان بالغ بر 4 میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان کمک کرد.

وی افزود: این کمک ها شامل 10 سری جهیزیه، کمک هزینه مسکن، کمک نقدی به 147 یتیم و کمک نقدی به 82 بیمار نیازمند در شهرستان دهلران بوده است.

  مدیرکل کمیته امداد استان بیان داشت: خانواده های مددجو و نیازمند مورد حمایت این نهاد این ظرفیت را دارند که از قشری مصرف کننده به افرادی توانمند و تولید کننده تبدیل شوند.

وی بیان کرد: در این زمینه باید تلاش کنیم تفکر غالب و حاکم بر جامعه و این نگاه که  مددجویان قشری مصرف کننده هستند را تغییر دهیم و مددجویان را به عنوان قشری مولد معرفی و با شناسایی داشته ها و قابلیت های آنان و با تدبیر و برنامه ریزی این ظرفیت ها را به توانمندی و فرصت تبدیل کنیم.

موسی نژاد تصریح کرد: در کنار برنامه های توانمندسازی مددجویان این نهاد در زمینه های اشتغال و مسکن، توانمندسازی فرهنگی نیز یکی از برنامه های مهم کمیته امداد برای خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 میلیارد ریالی نیکوکار«دهلرانی» به نیازمندان

کمک 4 میلیارد ریالی نیکوکار«دهلرانی» به نیازمندان