مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-08حوادث

کشته و مصدوم شدن 7 نفر در حوادث روز جمعه


مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در حوادث روز جمعه 4 نفر مصدوم و 3 نفر فوت شدند.

- غفور راستین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از تصادف یک دستگاه وانت پیکان با گاردریل در اتوبان چمران نبش آل یاسین خبر داد و اظهار کرد: این حادثه که در ساعت 22:53 روز گذشته رخ داد 4 مصدوم شامل یک مرد و 3 خانم داشت، یک مرد 26 ساله هم در این تصادف بعد از انتقال به بیمارستان فوت شد، این افراد توسط 2 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان غرضی منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: روز گذشته ساعت 19:10 همچنین شاهد یک مورد غرق شدگی در چاه آب در شهرستان نایین و بعد از روستای شیخ آباد بودیم که یک مرد 35 ساله فوت کرد.

وی افزود: ساعت 16:16 روز گذشته یک مورد غرق شدگی در رودخانه روستای سرداب شهرستان فریدونشهر گزارش شد که در این حادثه هم مردی 35 ساله فوت کرد، این فرد با اعزام یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مرکز رسول اکرم(ص) فریدونشهر منتقل شد.

راستین همچنین به انفجار در اثر ساخت ترقه در آخرین ساعات روز پنجشنبه در خیابان نبوی منش اصفهان اشاره کرد و گفت: در این حادثه 3 مرد در سنین 17، 19و 15 سال مصدوم شدند که با یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان انتقال داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و مصدوم شدن 7 نفر در حوادث روز جمعه

کشته و مصدوم شدن 7 نفر در حوادث روز جمعه