مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-08سياسي

آقا سید! جای تان در تحریریه خبرگزاری فارس خالیست


سید! عید غدیر امسال، جایتان خالیست و گلایه داریم از کرونا که شما را گرفت و آنقدر گسترده شد که خانواده های بیشماری را عزادار کرد.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس: اولین عید غدیر بدون شما رسید و چقدر این لحظات بر ما سخت می گذرد؛ نه به خاطر عیدی گرفتن که البته آن هم سعادتی بود که محروم شدیم؛ یادش بخیر! اسکناس های 200 تومانی و 500 تومانی را لابلای دفترچه کارهای تان پنهان کرده بودید و روز بعد از عید غدیر، با احترام تقدیم می کردید؛ گاهی طلب عیدی بیشتر برای همسر و فرزند می کردیم و شما چه متواضعانه، خواسته را اجابت می کردید؛ آری این اسکناس ها در کیف پول مان جایگاه ویژه داشتند و چقدر به پول هایمان برکت می دادند.

سید! عید غدیر امسال، جایتان خالیست و گلایه داریم  از کرونا که شما را گرفت و آنقدر گسترده شد که خانواده های بیشماری را عزادار کرد؛ کرونا، روند زندگی ها را تغییر داده است و زیست بوم جدیدی با ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده، ایجاد کرده است.

دوستی ها فاصله دار شده و مهمانی ها و دورهمی به دیدارهای تصویری مجازی و تلفنی تبدیل شده است؛ دورکاری به خیلی از شغل ها پیوند خورده است و حالا همکاران را هم کمتر می بینیم.

  اما حال ما در این مدت، غم است با ترکیبی از یک بهت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقا سید! جای تان در تحریریه خبرگزاری فارس خالیست

آقا سید! جای تان در تحریریه خبرگزاری فارس خالیست