مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-08حوادث

ماجرای رژه و تیراندازی موتورسواران در شادگان چه بود؟


سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اقدام به تیراندازی تعدادی موتورسوار در یکی از خیابان های حاشیه ای این شهر گفت: تاکنون 9 نفر در این خصوص دستگیر شده اند.

- ایسنا/خوزستان سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اقدام به تیراندازی تعدادی موتورسوار در یکی از خیابان های حاشیه ای این شهر گفت: تاکنون 9 نفر در این خصوص دستگیر شده اند.

امید صبری پور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اخبار منتشرشده مبنی بر رژه عده ای موتورسوار و اقدام به تیراندازی در شادگان، اظهار کرد: دو روز پیش تعدادی موتورسوار به دلیل اختلافات طایفه ای و در پی اجرای حکم قصاص و اعدام یک نفر، در یکی از خیابان های حاشیه ای شادگان اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

حین این اقدام، تعدادی موتورسوار دیگر نیز در حال تردد در خیابان بودند و رژه ای در کار نبود.

وی با بیان اینکه این تیراندازی ها مصدومی بر جای نگذاشت، افزود: در پی این حادثه و ایجاد بی نظمی در شهرستان، جلسه شورای تامین شادگان تشکیل و نیروی انتظامی به صورت جدی ورود کرد و عاملان این تیراندازی شناسایی شدند.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تاکنون در این خصوص 9 نفر دستگیر، 15 دستگاه موتورسیکلت توقیف و تعدادی اسلحه، کشف و ضبط شده است و دستگیری بقیه عاملان یا تاییدکنندگان این تیراندازی در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای رژه و تیراندازی موتورسواران در شادگان چه بود؟

ماجرای رژه و تیراندازی موتورسواران در شادگان چه بود؟