مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-08سياسي

میهمانی عید غدیر به میزبانی حوزه علمیه علی ابن ابی طالب (ع) کوی علوی


دیگ ها میجوشید و گوشت ها برای پذیرایی آماده میشد؛ شیخ علی که یکی دیگر از طلبه های محب امیرالمومنین که مشغول سرخ کردن سیب زمینی ها بود گفت: 5 هزار پرس را برای این عید مبارک تهیه و تدارک دیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، جوانان ولایتمدار اهوازی از روزهای گذشته خود را برای گرفتن جشن ولایت مهیا کردند و امروز میهمانی بزرگی را به مناسبت این عید عظیم تدارک دیدند.

وارد حیاط حوزه علمیه علی ابن ابیطالب (ع) کوی علوی که شدیم طلاب این حوزه با همراهی بسیجیان دانشگاه آزاد اهواز سخت مشغول تدارک پذیرایی بودند.

حتی تلفیق گرمای هوا و نگرانی از شرایط کرونا نتوانسته بود پای این جوانان مومن را از حرکت در مسیر ولایت باز دارد و به قول یکی از طلبه ها حالا که اسم حوزه مان مزین و متبرک به نام امیرالمومنین علیه السلام است پس مسوولیت بیشتری در قبال مولا داریم چرا که اینجا خانه ایشان است.

دیگ ها میجوشید و گوشت ها برای پذیرایی آماده میشد؛ شیخ علی که یکی دیگر از طلبه های محب امیرالمومنین که مشغول سرخ کردن سیب زمینی ها بود گفت: 5 هزار پرس را برای این عید مبارک تهیه و تدارک دیدیم تا در جشن ولایت محبین اهل بیت را میهمان سفره کریمانه شان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهمانی عید غدیر به میزبانی حوزه علمیه علی ابن ابی طالب (ع) کوی علوی

میهمانی عید غدیر به میزبانی حوزه علمیه علی ابن ابی طالب (ع) کوی علوی