مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-08اقتصادي

«یورو 5» وارد چرخه سوخت کشور می شود/ بازآفرینی 2700 محله شهری


از  آخر مهرماه سال جاری تولید سوخت یورو پنج آغاز می شود و در این راستا خودروهای کشور نیز با استانداردهای یورو 4 و 5 و نصب فیلتر دوده تولید خواهد شد.

- اصفهان - وزیر راه و شهرسازی گفت: از  آخر مهرماه سال جاری تولید سوخت یورو پنج آغاز می شود و در این راستا خودروهای کشور نیز با استانداردهای یورو 4 و 5 و نصب فیلتر دوده تولید خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی، ظهر شنبه در برنامه زنده تلویزیونی زنده رود در اصفهان با اشاره به دو اقدام موازی دولت در راستای اجرای و قانون هوای پاک اظهار داشت: از جمله این اقدامات ارتقای سوخت تولیدی پالایشگاه کشور از یوروی دو و سه به یورو چهار بوده است.

وی اضافه کرد: در روز عید غدیر این مژده را به مردم کشورمان می دهیم که از آخر مهرماه سال جاری تولید سوخت یورو پنج در کشور آغاز می شود و در این راستا خودروهای کشور نیز با استانداردهای یورو 4 و 5 و نصب فیلتر دوده تولید خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ارتقای سوخت یورو و تولید خودروهای متناسب تأثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت مورد نیاز اتومبیل داشته و عملکرد خودروها نیز با این نوع سوخت افزایش پیدا می کند.

آغاز طرح نوسازی ناوگان برون شهری کشور وی با اشاره به آغاز طرح نوسازی ناوگان برون شهری با استفاده از تسهیلات تبصره گفت: در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یورو 5» وارد چرخه سوخت کشور می شود/ بازآفرینی 2700 محله شهری

«یورو 5» وارد چرخه سوخت کشور می شود/ بازآفرینی 2700 محله شهری