مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-08سياسي

رسانه در امید آفرینی به جامعه نقش موثر دارد


فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به اینکه امروزه جنگ ها به سمت حوزه علوم شناختی پیش می رود،و ضروری است که رسانه ها در حوزه عملیات روانی تاثیرگذار باشند و اجازه ندهند افکار جامعه در سیطره آنچه دشمن می خواهد باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، امروز به مناسبت عید غدیر و روز خبرنگار، تعدادی از مدیران رسانه های سیستان و بلوچستان با سردار کرمی فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه دیدار کردند.

سردار کرمی در این دیدار اظهار کرد: رسانه ها باید با تشریح ظرفیت های سیستان و بلوچستان نگاه مردم سایر نقاط کشور را به این منطقه تغییر دهند، چهره امنیتی که از این استان در اذهان عمومی شکل گرفته جفا بر مردمان خونگرم، مهمانواز و غیرتمند این منطقه است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه رسانه در امید آفرینی به جامعه نقش موثر دارد، افزود: اقدامات گروهک های تروریستی سبب شده تا سرمایه گذاران کمتر برای فعالیت های اقتصادی در این منطقه اقدام کنند.

این مسؤول اضافه کرد: امروزه جنگ ها به سمت حوزه علوم شناختی در حرکت است و ضروری است که رسانه ها در حوزه عملیات روانی تاثیرگذار باشند و اجازه ندهند افکار جامعه در سیطره آنچه دشمن می خواهد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه در امید آفرینی به جامعه نقش موثر دارد

رسانه در امید آفرینی به جامعه نقش موثر دارد