مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-08سياسي

روایت جوان دهه هفتادی و تشنه خدمت/رزم مومنانه به سبک «حاج فرزاد» گچسارانی


جوانی عجول برای خدمت که منتظر جلسه و مصوبه نیست و اتوماتیک وار کار خیر می کند وقتی می گویی صبر کن جواب می دهد آنهایی که ندارند منتظرند عجله دارم و با گاز ماشین به سرعت برق و باد از کنارت عبور می کند.

- خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری، دفاع مقدس مدرسه ای پر محتوا از هر آنچه خصایل نیک و پسندیده و انسانی به شمار می رفت فضائلی ارزشمند همچون ایثار، شجاعت، عشق، وطن پرستی، از خودگذشتگی و صبر که هر کدام از ایثارگران آن دوران آموزگاران درس عزت، افتخار و سربلندی هستند.

از آن دوران که بگوییم جوان هایی بودند که در شناسنامه هایشان دست می بردند تا در خط اول باشند آنهایی که نام و یادشان تا ابد زنده و جاویدان خواهد بود.

هر چند جنگ با همه حماسه آفرینی ها تمام شد اما باب ایثار و از خود گذشتگی بسته نیست هستند جوانان امروزی که بی نام و ادعا و بی ترمز مثل بچه های جنگ که خود را وقف بچه های محله های پایین شهر و روستاها کرده اند تا بتوانند اندکی از چاه عمیق محرومیت را پر کنند.

 ایثارگر داستان امروز ما متولد 70 است و به قولی دهه هفتادی است اما از آن دهه هفتادی هایی که زود بزرگ شده و سن و سالش با شناسنامه نمی خواند.

حاج فرزاد بهرامی که اصرار می کند نامی از او نبریم اما مقاومتش را می شکنیم کله اش بوی قورمه سبزی ناب می دهد برای پای کار بودن؛ در کارهای هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جوان دهه هفتادی و تشنه خدمت/رزم مومنانه به سبک «حاج فرزاد» گچسارانی

روایت جوان دهه هفتادی و تشنه خدمت/رزم مومنانه به سبک «حاج فرزاد» گچسارانی