مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-08فرهنگي

ابراز همدردی چند هنرمند موسیقی با کادر درمان در نیاوران


ویژه برنامه «رویداد موسیقایی ایران و اتریش» جمعه هفدهم مرداد به میزبانی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در قالب یک کنسرت آنلاین پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- ویژه برنامه رویداد موسیقایی ایران و اتریش جمعه هفدهم مرداد به میزبانی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در قالب یک کنسرت آنلاین پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، برنامه رویداد موسیقایی ایران و اتریش با حضور خبرنگاران و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر جمعه 17 مرداد ساعت19:30 در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

در ابتدای این برنامه که با حضور سرور بختی رییس موسسه فرهنگی اکوهمراه بود پس از اجرای زنده موسیقی ایران و اتریش توسط هنرمندان ایران و اتریش، کلیپی از صحبت های اشتفان شولتس سفیر کشور اتریش، عباد رضا اسلامی کولایی رییس فرهنگسرای نیاوران، الکساندر ریگر رایزن فرهنگی و مدیر انجمن فرهنگس سفارت اتریش در ایران، پدارم سلطانی رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و اتریش علی رضا ناظم الرعایا نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و اتریش پخش شد.

اشتفان شولتس سفیر کشور اتریش با اشاره به این مطلب که کشور اتریش رابطه خیلی ویژه و خاصی با ایران دارد گفت: نظیر چنین پیوندی میان دو ملت ایران و اتریش را به ندرت می توان میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز همدردی چند هنرمند موسیقی با کادر درمان در نیاوران

ابراز همدردی چند هنرمند موسیقی با کادر درمان در نیاوران