مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-08بين الملل

کردهای سوریه همچنان کودکان را به خدمت می گیرند


بر اساس گزارش جدید بازرس کل ویژه آمریکا مشخص شد که یگان های مدافع خلق کرد سوریه با وجود وعده عدم به کارگیری کودکان در عملیات خود از کودکان اردوگاه های آوارگان در شمال شرق سوریه استفاده کرده و آنها را به خدمت می گیرند.

- بر اساس گزارش جدید بازرس کل ویژه آمریکا مشخص شد که یگان های مدافع خلق کرد سوریه با وجود وعده عدم به کارگیری کودکان در عملیات خود از کودکان اردوگاه های آوارگان در شمال شرق سوریه استفاده کرده و آنها را به خدمت می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، در این گزارش از قول گزارش سالانه قاچاق انسان وزارت خارجه آمریکا همچنین آمده اگرچه در ژوییه 2019 نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در توقف به کاری و به خدمت گرفتن کودک سربازان در رسته های خود را پذیرفته اما هنوز به آموزش نظامی به کودکان ادامه می دهد.

یگان های مدافع خلق به استفاده از دختربچه ها و پسربچه های 10 تا 16 سال از خانواده های آسیب پذیر در اردوگاه های آوارگان در شمال شرق سوریه معروف هستند و آنها را به اردوگاه های آموزشی خود می برند بدون آنکه به والدین آنها بگویند فرزندانشان کجا هستند.

قوانین بین المللی گروه های مسلح را از به کارگیری کودکان زیر 18 سال در رسته های عملیاتی و مسلحانه منع کرده و به کارگیری کودکان زیر 15 سال را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردهای سوریه همچنان کودکان را به خدمت می گیرند

کردهای سوریه همچنان کودکان را به خدمت می گیرند