مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-08اجتماعي

تکرار روزی پرترافیک امروز در محورهای شمال/ هراز و کندوان یک طرفه می شود


درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به صورت پرحجم است ولی با توجه به ورودی هایی که طی روز گذشته در استان داشتیم انتظار داریم از ساعات بعدازظهر جاده های استان شلوغ شود.

- علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به صورت پرحجم است ولی باتوجه به ورودی هایی که طی روز گذشته در استان داشتیم انتظار داریم از ساعات بعدازظهر جاده های استان شلوغ شود.

وی در ارتباط با اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 17 امروز تا ساعت 2 بامداد  فردا از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مسؤول بیان کرد: تردد تمامی تریلی به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار روزی پرترافیک امروز در محورهای شمال/ هراز و کندوان یک طرفه می شود

تکرار روزی پرترافیک امروز در محورهای شمال/ هراز و کندوان یک طرفه می شود