مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-08فناوري

57 ماهواره استارلینک به همراه 2 ماهواره دیگر به فضا رفت


شرکت فضایی خصوصی اسپیس ایکس(SpaceX) با موفقیت 57 ماهواره دیگر را از پروژه استارلینک(Starlink) که هدف آن استقرار هزاران ماهواره اینترنتی برای فراهم کردن دسترسی به اینترنت در همه نقاط جهان است، - شرکت فضایی خصوصی اسپیس ایکس(SpaceX) با موفقیت 57 ماهواره دیگر را از پروژه استارلینک(Starlink) که هدف آن استقرار هزاران ماهواره اینترنتی برای فراهم کردن دسترسی به اینترنت در همه نقاط جهان است، همراه با دو ماهواره تصویربرداری از زمین موسوم به "BlackSky" با موفقیت روانه فضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرکت اسپیس ایکس دهها ماهواره اینترنتی استارلینک دیگر را ساعاتی پیش روانه مدار زمین کرد.

پرتاب این 57 ماهواره استارلینک این بار با دو ماهواره کوچک تصویربرداری از زمین همراه بود.

تقریباً 9 دقیقه پس از بلند شدن از مرکز فضایی کندی(KSC) و سکوی پرتاب مجتمع 39A، پیشران موشک فالکون 9 موسوم به B1051 یک فرود نرم را روی کشتی تجربه کرد، اما متأسفانه هیچ یک از دو کشتی که برای گرفتن قسمت جدا شده از دماغه موشک طراحی شده اند، موفق نشدند کار خود را به درستی انجام دهند.

این چهارمین باری بود که کشتی بدون سرنشین اسپیس ایکس از بندر کاناورال فلوریدا برای انجام وظایف فرود در پی پرتاب ماهواره های استارلینک خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 ماهواره استارلینک به همراه 2 ماهواره دیگر به فضا رفت

57 ماهواره استارلینک به همراه 2 ماهواره دیگر به فضا رفت