موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-07اقتصادي

تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی قنات قصبه گناباد


مدیر پایگاه میراث جهانی قنات قصبه گناباد از تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نهاد ریاست جمهوری برای اجرای طرح های مرتبط با قنات خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر پایگاه میراث جهانی قنات قصبه گناباد از تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نهاد ریاست جمهوری برای اجرای طرح های مرتبط با قنات خبر داد.

رسول صنوبری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: این اعتبارات برای سال های 1398، 1399 و 1400 در نظر گرفته شده که تا کنون 700 میلیارد ریال آن که مربوط به سال 98 بوده جذب شده است.

وی ادامه داد: به زودی اجرای 8 پروژه مهم را آغاز خواهیم کرد که این پروژه ها با مشارکت و همکاری شهرداری گناباد، شهرداری کاخک و مجتمع آموزش عالی گناباد اجرا خواهند شد.

صنوبری افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که انجام خواهد شد طرح مطالعه و پایش آب قنات قصبه است که برای اولین بار در کشور اجرا می شود و به همین منظور سنسورهایی در قنات قصبه نصب می شوند و خصوصیات مربوط به آب از جمله دبی، دما، سختی، ph و.

به صورت دیجیتال و لحظه ای اندازه گیری و ارزیابی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با مشارکت مجتمع آموزش عالی گناباد و در راستای همکاری مشترک دانشگاه، صنعت و علم اجرا خواهد شد و در پایش های سالانه ای که در رابطه با وضعیت آب قنات و تغییرات آن به یونسکو اعلام می کنیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی قنات قصبه گناباد

تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی قنات قصبه گناباد