مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-07سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


ریزبینی بانوان، این بار در کار خبر، فعالیت 500 اکیپ راه سازی در کشور در شرایط بد مالی​، زنگ هشدار تاخیر در فرزندآوری، نماز جمعه در اصفهان امروز برگزار نمی شود و نابودی جمعیت طرح صهیونیستی است که برای آن هرکاری می کنند؛ - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته ( جمعه 17 مرداد ماه) را اینجا مشاهده می کنید: از زندگی شخصی تا دغدغه های زنانه، بانوان خبرنگار/ ریزبینی بانوان، این بار در کار خبر گفت وگو با بانوان خبرنگار اصفهانی تا حدودی مشخص می کند که این قشر کار رسانه ای و حوزه خبر، دغدغه های جنسیتی، درآمد و .

جزو دغدغه های اصلی و بنیادی شان نیست، از طرفی با جدیت و ظرافتی که در کار خود دارند، ظرفیتی بزرگ در اختیار عرصه خبر و اطلاع رسانی می توانند قرار دهند.

فعالیت 500 اکیپ راه سازی در کشور در شرایط بد مالی​ وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون در کشور 500 اکیپ آسفالت مشغول بهسازی، روکش و احداث انواع جاده مشغول فعالیت هستند و این حجم فعالیت در شرایط فعلی مالی کم نظیر است.

زنگ هشدار تاخیر در فرزندآوری؛ از بحران اقتصادی تا ضعف روابط اجتماعی در جامعه پیر پیری جمعیت در اصفهان صدای مسؤولان شهری را هم درآورده و کارشناسان را به هشدار درباره تبعات اقتصادی و اجتماعی تک فرزندی واداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته