مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 16:552020-08-07سياسي

پیش بینی 74 حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی شهریورماه در خراسان رضوی


رییس اداره سنجش آموزش وپرورش خراسان رضوی بابیان اینکه حدود 9 هزار دانش آموز استان در امتحانات نهایی شهریورماه سال جاری شرکت می کنند، گفت: برای برگزاری این امتحانات 74 حوزه امتحانی در نظر گرفته شده و تمامی تمهیدات و الزامات بهداشتی نیز پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی، حسین فاطمی نژاد اظهار کرد:  ارزشیابی نوبت شهریورماه در پایه های مختلف تحصیلی مطابق دستورالعمل های وزارتی از 22مردادماه آغاز و تا 13شهریورماه ادامه دارد.

رییس اداره سنجش آموزش وپرورش خراسان رضوی ادامه داد:  بر این اساس ارزشیابی های تابستانی (شهریور) در پایه های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه و پایه های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه شاخه نظری به صورت مجازی و ارزشیابی های پایه نهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه  ارزشیابی های دروس داخلی و نهایی پایه دوازدهم و نیز دروس افتاده سنوات قبل برای دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد، افزود: در شاخه های فنی حرفه ای و کاردانش ارزشیابی دروس عمومی ، شایستگی های غیر فنی و پایه فنی به صورت مجازی و ارزشیابی دروس شایستگی های فنی و استانداردهای مهارتی به صورت حضوری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 74 حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی شهریورماه در خراسان رضوی

پیش بینی 74 حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی شهریورماه در خراسان رضوی