مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 15:052020-08-07سياسي

برنامه های فرهنگی تحت تاثیر هیچ رویدادی تعطیل بردار نیست


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: مساجد همیشه و در هر شرایطی پناهگاه معنوی مردم است و برنامه ها و فعالیت های فرهنگی آن هیچگاه و تحت تاثیر هیچ رویدادی تعطیل بردار نیست.

- ایسنا/یزد مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: مساجد همیشه و در هر شرایطی پناهگاه معنوی مردم است و برنامه ها و فعالیت های فرهنگی آن هیچگاه و تحت تاثیر هیچ رویدادی تعطیل بردار نیست.

حجت الاسلام مظفر سالاری افزود: شرایط ویژه کرونایی سبب شد که مجالی برای بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی برای فعالیت های فرهنگی مسجد محور پدید آید و این ظرفیت به گونه ای است که حتی در دوره پساکرونا نیز قابل استفاده خواهد بود یعنی با تاکید بر حضور مخاطبان در برنامه های عبادی، فرهنگی مساجد می توانند از امکانات فضای مجازی نیز برای آموزش، تولید، خدمات و اطلاع رسانی بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: سه ضلع مثلث ماموریت ما شامل کودک، نوجوان، خانواده، اشتغالزایی است، البته هر ضلعی زیر مجموعه ای دارد که نمونه آن در ضلع خانواده است که شامل تسهیل در ازدواج، ترغیب به فرزندآوری و تحکیم خانواده است.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در ایام غدیر و همچنین برنامه های اجرایی این ستاد در سطح استان گفت: عناوین اصلی برنامه های ما شامل طرح ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی تحت تاثیر هیچ رویدادی تعطیل بردار نیست

برنامه های فرهنگی تحت تاثیر هیچ رویدادی تعطیل بردار نیست