مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-07سياسي

فقدان نیروهای متخصص از مهمترین خلاهای رسانه های اردبیل است


پیشکسوت رسانه ای استان اردبیل و کارشناس ارشد علوم ارتباطات گفت: پس از گذشت مدت طولانی کار در حوزه خبر، متاسفانه مهمترین خلا در مسیر فعالیت رسانه ای استان را عدم وجود نیروهای متخصص و آموزش دیده و نیز مسایل مالی می دانم.

- ایسنا/اردبیل پیشکسوت رسانه ای استان اردبیل و کارشناس ارشد علوم ارتباطات گفت: پس از گذشت مدت طولانی کار در حوزه خبر، متاسفانه مهمترین خلا در مسیر فعالیت رسانه ای استان را عدم وجود نیروهای متخصص و آموزش دیده و نیز مسایل مالی می دانم.

سیفعلی موسی زاده در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در خیل فعالان رسانهای استان اردبیل معدود افرادی وجود دارند که با اشتیاق و خواست قلبی وارد این حوزه کاری شده و اکنون با همان روحیه و تعهد به این حرفه ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در فضای رسانهای استان هنوز بیش از تعهد و محتوا، پول و قدرت و مقام حاکم بوده و بیشتر ماها از رسانه به عنوان ابزاری جهت رسیدن به اهداف و منفعت مادی استفاده کرده ایم یا دست کم در ذهن خود دنبال آن هستیم، ادامه داد: آموزش و روحیه یادگیری از دیگر خلاهای حوزه رسانه در استان است و همکاران ما کمتر به بحث توانمند سازی علمی و کاری خود توجه دارند و اغلب کلاس های آموزشی برگزار شده نیز کاربردی نبوده و بیشتر به دورهمیهای بدون نتیجه شبیه بوده است وگرنه میبایست هم اکنون نشری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان نیروهای متخصص از مهمترین خلاهای رسانه های اردبیل است

فقدان نیروهای متخصص از مهمترین خلاهای رسانه های اردبیل است