مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:402020-08-07سياسي

دشمنان توان رویارویی با کشورهای اسلامی را ندارند


دشمنان چون توان رویارویی با کشورهای اسلامی را ندارند با برنامه ریزی از پیش تعین شده می خواهند با جنگ روانی و رعب و وحشت بین مسلمانان و جوانان امت اسلامی به اهداف خود برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت اسلام محمود بنی جمالی در خطبه های این هفته چادگان اظهار کرد: انفاق کردن باعث برکت رزق خانواده می شود، هرکسی انفاق کند خداوند جبران می کند ولی بخیل علاوه بر اینکه انفاق نمی کند بلکه مشکلاتی را نیز برای خانواده اش به وجود می آورد و با بهانه های مختلف در انفاق کردند سرباز می زند.

امام جمعه چادگان بیان داشت: نیکی به پدر و مادر در اسلام زیاد سفارش شده چون پدر و مادر برکت خانواده هستند و در خانواده جایگاه ویژه ای داشته و دارند.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام در رأس آن امریکا و اسراییل تلاش می کنند بین مردم کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کنند تا به اهداف خود برسند اما غافل از آنند که مردم همیشه بیدار امت اسلامی آماده اند تا در برابر توطئه های آنان ایستاده و مبارزه کنند.

جمالی به انفجار بیروت اشاره کرد و افزود: این انفجار باعث خرابی زیادی در کشور لبنان شد که پیش بینی کردند که دشمنان در این انفجار نقش داشته اند؛ ضمن عرض تسلیت به مردم لبنان اعلام می کنیم مردم ایران آماده خدمات رسانی به این عزیزان هستند چون ملت لبنان دوست و برادر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان توان رویارویی با کشورهای اسلامی را ندارند

دشمنان توان رویارویی با کشورهای اسلامی را ندارند