مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-07سياسي

پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی مازندران به مناسبت «روز خبرنگار»


رییس جهاد دانشگاهی واحد مازندران به مناسبت فرا رسیدن «هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار» با صدور پیامی فرا رسیدن این روز را به فعالان و تلاشگران عرصه رسانه و خبر تبریک گفت.

- پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی مازندران به مناسبت روز خبرنگار ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی واحد مازندران به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار با صدور پیامی فرا رسیدن این روز را به فعالان و تلاشگران عرصه رسانه و خبر تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، در پیام مهندس محمد رضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران به مناسبت روز خبرنگار آمده است: پیشروان راستین عرصه رسانه – این رکن چهارم دموکراسی - با مجاهدات خود همواره قدم در راه روشنگری و آگاهی بخشی جامعه گذاشته و راه توسعه جامعه را هموار کرده اند.

به راستی، خبرنگاران و اصحاب راستین رسانه اند که با الهام از نون والقلم و ما یسطرون در عرصه روشنگری، همواره پرتو می افشانند و جان فشانی می کنند.

آنها خبرنگارانِ وادیِ خطیرِ اندیشه و معرفت، و راویانِ آگاهی و آزادی اند.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی به ویژه شهیدان محمود صارمی از تعامل سازنده و تلاش های ارزشمند خبرنگاران و همکار رسانه ای در بازتاب اخبار و رویدادهای حوزه های فرهنگی و دانشگاهی که در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی مازندران به مناسبت «روز خبرنگار»

پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی مازندران به مناسبت «روز خبرنگار»