مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-07سياسي

مسوولان از حادثه شهر بیروت درس عبرت بگیرند/خبرنگاران به مصالح کشور بیندیشند


مسوولان اجرایی کشورمان باید از چنین حوادثی(حادثه بیروت) درس عبرت بگیرند و بی تدبیری و سهل انگاری و اختلافات را کنار بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر یاسوج  با تبریک 18 ذی الحجه عید سعید غدیر اظهار کرد: این عید ولایت و امامت است و جز بزرگترین اعیاد اسلامی و روز جشن تعیین حضرت امیر(ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) است ولایت یکی از ارکان و پایه های دین مبین اسلام است و اهمیت ویژه ای دارد.

وی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی افزود: خبرنگاران امانت دار بوده و رابط بین مردم و مسوولان هستند و وظیفه و رسالت اصلی آنان آگاهی بخشی است و بیان کننده مسائل و مشکلات جامعه هستند و باید خبرنگاران حکیمانه و بر اساس مصالح و منافع خبر تنظیم کرده و اطلاع رسانی کنند.

این خطیب جمعه به انفجار بندر بیروت اشاره کرد و گفت: حادثه تلخ و غم باری بود که خسارت سنگینی به کشور لبنان وارد شد چون بیروت علاوه بر اینکه پایتخت لبنان بوده مرکز تجاری و اقتصادی این کشور نیز هست و بروز این حادثه نتیجه بی تدبیری و سهل انگاری مسوولان این کشور نیز هست چون حجم زیادی از مواد منفجره را یک جا انباشت کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان از حادثه شهر بیروت درس عبرت بگیرند/خبرنگاران به مصالح کشور بیندیشند

مسوولان از حادثه شهر بیروت درس عبرت بگیرند/خبرنگاران به مصالح کشور بیندیشند