مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-07سياسي

در روز های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه های آینده وضع بهتر می شود


شواهد و علائم نشان می دهد در روز های پایانی تحریم قرار داریم و باید تاکید کنم که ماه های آینده وضع به مراتب بهتر می شود.

- رییس دفتر رییس‌جمهور گفت:‌ شواهد و علائم نشان می دهد در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم و باید تاکید کنم که ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمود واعظی شامگاه پنجشنبه در حاشیه آیین رسمی توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید و رونمایی رسمی از محصول جدید گروه خودرو سازی سایپا و آغاز تولید انبوه دو محصول فیس لیفت ساینا و کوییک، با تبریک ایام عید غدیر و روز خبرنگار، از تلاش ها و خدمات اصحاب رسانه بویژه در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه صنعت خودرو در جهان جزو صنایع پیشرفته است که توسعه آن موجب توسعه کشور خواهد بود، ادامه داد: اگر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را در نظر بگیریم، در صنعت خودروسازی کشور بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر مشغول کار هستند و از سویی دیگر نزدیک به 50 حلقه رشته فعالیت اعم از فولاد، پتروشیمی و شیشه به صنعت خودروسازی مرتبط هستند.

واعظی گفت: امروز کشور با شرایط تحریم بی سابقه‌ای مواجه است و صنعت خودروسازی اولین حوزه‌ای بود که تحریم شد، تا از این طریق ارزش افزوده و اشتغال در کشور از بین برود و اگرچه در مقاطعی به مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روز های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه های آینده وضع بهتر می شود

در روز های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه های آینده وضع بهتر می شود