مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-07سياسي

خبرنگاران برای افزایش انسجام و همگرایی آحاد جامعه تلاش کنند


خبرنگاران برای افزایش انسجام و همگرایی تقویت روحیه همدلی و هم افزایی و ارتقاء سطح اعتماد عمومی آحاد جامعه تلاش کنند.

- ایسنا/لرستان استاندار گفت: خبرنگاران برای افزایش انسجام و همگرایی تقویت روحیه همدلی و هم افزایی و ارتقاء سطح اعتماد عمومی آحاد جامعه تلاش کنند.

سید موسی خادمی امروز 17 مرداد ماه در با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و مردم سالاری نقش مهمی در فرهنگ سازی عمومی در ابعاد سیاسی و اجتماعی، جهت دهی وتنویر افکار عمومی دارد و این وظیفه خطیر برعهده خبرنگارانی است که بدون توجه و چشمداشت به نیازهای مادی نستوه و خستگی ناپذیر در مسیر اطلاع رسانی صادقانه و مفید، اعتلای اندیشه و بیداری جامعه تلاش می کنند .

وی افزود: لرستان سربلند؛ مهد پرورش بزرگ مردان و شیر زنانی است که در عرصه های مختلف حماسه ساز بودند و در تقویم افتخارات این مرزو بوم نام خود را جاودان کردند بطوریکه گذر روزها و سال ها یاد و خاطره شان را از اذهان پاک نخواهد کرد.

استاندار لرستان بیان کرد: شهید محمود صارمی غیور مردی از تبار لر نماد و اسوه مقاومت و جوانمردی است برای تمام خبرنگاران تا با الگو پذیری از شخصیت ومنش حرفه ای آن شهید بزرگوار در مسیر اطلاع رسانی و تقویت روحیه مطالبه گری جامعه نقش ارزندهای ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران برای افزایش انسجام و همگرایی آحاد جامعه تلاش کنند

خبرنگاران برای افزایش انسجام و همگرایی آحاد جامعه تلاش کنند