مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-07سياسي

حمایت از رسانه ها را وظیفه خود می دانیم/افتتاح 30 پروژه شاخص در استان تا پایان سال


حمایت از رسانه ها را وظیفه خود می دانیم و هر حمایتی که از سوی استانداری لازم باشد برای حفظ استقلال رسانه و کمک به حل مشکلات این صنف در استان انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا امروز در دیدار با مسوول بسیج رسانه، اعضای انجمن صنفی نشریات محلی و اعضای هیئت رییسه خانه مطبوعات کردستان اظهار کرد: توجه به رسانه، بیمه خبرنگاران، نبود سرمایه گذاری در حوزه رسانه در استان کردستان همگی از دغدغه های اصحاب رسانه در استان است اما این مشکلات فقط مختص استان کردستان نیست و باید در سطح کلان و کشوری مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بیان مسائل هیچ مشکلی را از خبرنگاران حل نمی کند بلکه باید طرح و ایده ای برای حل مشکلات خبرنگاران استان کردستان ارائه شود که قابلیت اجرا داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار رسالت سنگینی در برابر هجمه دشمنان بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: مشکلات دریافتی و بیمه خبرنگاران در شأن این قشر نیست و باید برای حل آن چاره اندیشی شود.

استاندار کردستان اعلام کرد: ارائه این ایده که مکانی برای تجمیع دفاتر رسانه ها در استان باید در نظر گرفته شود ایده مناسبی است و باید برای برون رفت از سایر مشکلات خبرنگاران نیز از سوی فعالان رسانه ای طرحی ارائه شود و ما هم آماده کمک به خبرنگاران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از رسانه ها را وظیفه خود می دانیم/افتتاح 30 پروژه شاخص در استان تا پایان سال

حمایت از رسانه ها را وظیفه خود می دانیم/افتتاح 30 پروژه شاخص در استان تا پایان سال