مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-07سياسي

عفو 230 زندانی در همدان به مناسبت عید غدیر


رییس کل دادگستری استان همدان از عفو 230 زندانی همدانی به مناسبت عید غدیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان همدان، محمدرضا عدالتخواه اظهار کرد: جوانگرایی، تکریم ارباب رجوع، حبس زدایی، برنامه محور کردن قضات، کاهش پرونده های ورودی و رسیدگی به برنامه های مرتبط با دستگاه قضایی به صورت الکترونیک از اولویت های مهمی است که در راستای سند تحول قوه قضاییه در دستور کار ما قرار دارد.

وی تصریح کرد: به منظور کاهش پرونده های قضایی، ستاد تألیف قلوب که ذیل آن دو کمیته کمیته مصلحین و معتذرین قرار دارد راه اندازی شده تا با بهره مندی از بزرگان و سرشناسان هر محله، دعوی طرفین از همان ابتدا به مصالحه ختم شود.

رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه با پیگیری و رسیدگی انجام شده 55 درصد از پرونده های معوقه در حوزه های قضایی تعیین تکلیف شده است، افزود: انجام برنامه های دستگاه قضایی با رسیدگی الکترونیکی این روزها با سرعت و دقت بیشتری پیش می رود.

وی در توضیح برنامه حبس زدایی گفت: با مصوب شدن قوانین و بهره مندی از تبصره های متعدد ذیل مواد قانونی سعی بر آن است تا مجازات جایگزین حبس در نظر گرفته شود، چراکه معتقدیم زندان تنها باید جای اراذل و اوباش مرتبط با جرائم خشن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو 230 زندانی در همدان به مناسبت عید غدیر

عفو 230 زندانی در همدان به مناسبت عید غدیر