مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-07بين الملل

درهای موزه «ویکتوریا و آلبرت» باز شد


با بازگشایی موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن، تاریخچه 5000 ساله هنر و طراحی با وجود جایگاه های ضدعفونی کننده دست و صفحه های محافظ با لوازم مدرن ادغام شده است.

- با بازگشایی موزه ویکتوریا و آلبرت لندن، تاریخچه 5000 ساله هنر و طراحی با وجود جایگاه های ضدعفونی کننده دست و صفحه های محافظ با لوازم مدرن ادغام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، با باز شدن درهای موزه ویکتوریا و آلبرت ، این امکان برای بازدیدکنندگان فراهم شده تا در دو طبقه این موزه قدم بگذارند و از هنر رنسانس اروپایی 250 ساله، گالری آثار اسلامی خاورمیانه و تاریخچه ی پنج قرنی مد در سراسر جهان بازدید کنند.

با بازگشایی این موزه، بازدید از مجموعه های مختلف آن همچون بسیاری از موزه های بازگشایی شده اخیر، فقط با رزرو بلیت به صورت اینترنتی میسر است.

به گفته مدیر موزه ویکتوریا و آلبرت ، این موزه به مدت 138 روز تعطیل بود که این طولانی ترین مدت زمان تعطیلی در طول تاریخ این موزه به شمار می رود.

به گفته مسوولان، در این موزه 160 ساله برای اجرای فاصله گذاری اجتماعی تغییراتی ایجاد شده تا به این ترتیب از شیوع ویروس کرونا که منجر به مرگ بیش از 46 هزار نفر در بریتانیا شده است، جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای موزه «ویکتوریا و آلبرت» باز شد

درهای موزه «ویکتوریا و آلبرت» باز شد