مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-07اقتصادي

10 درصد اعتبارات توسعه زیرساخت مرزها باید به کرمانشاه اختصاص یابد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم صادرکنندگان احساس کنند هیچکس حامی آنها نیست، گفت: صادرات مقوله شوخی برداری نیست.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم صادرکنندگان احساس کنند هیچکس حامی آنها نیست، گفت: صادرات مقوله شوخی برداری نیست.

هدایت حاتمی در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کرمانشاه که با حضور رییس سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد، با اشاره به اهمیت صادرات و فعالیتی که صادرکنندگان در این زمینه دارند، افزود: متاسفانه در دو برهه زمانی سال های 1391و همچنین سال گذشته تاکنون، صادرکنندگان با مشکلات زیادی مواجه شدند و احساس می کنند هیچکس پشت آنها نیست.

وی با بیان اینکه صادرات موضوع شوخی برداری نیست، یادآور شد: این مشکلات ناشی از آن است که هر زمان تلاطم اقتصادی در کشور احساس می کنیم، ابتدا سراغ صادرات و مرزها می رویم و شروع به صدور بخشنامه ها و دستورالعمل های متعددی می کنیم که فضا را برای صادرکنندگان تنگ می کند.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، در شرایطی صادرکنندگان ما با مشکل مواجهند که کشورهای دیگر با سرعت نور صادرات خود را تقویت می کنند و این امر باعث از دست رفتن بازارهای صادراتی ما خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد اعتبارات توسعه زیرساخت مرزها باید به کرمانشاه اختصاص یابد

10 درصد اعتبارات توسعه زیرساخت مرزها باید به کرمانشاه اختصاص یابد