مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-07فرهنگي

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره شعر انتظار تجلیل شدند


در نشست ادبی غدیر که پنجشنبه شانزدهم مردادماه سال جاری در با حضور جمعی از مسئولان شهرستان زرندیه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد، - از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

احمد جوانمرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در این مراسم گفت: فراخوان این جشنواره از اواخر بهمن ماه 98 طراحی، تهیه و توزیع شد.

وی افزود: پس از دو بار تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره حدود 120 اثر از 50 شاعر از اقصی نقاط میهن اسلامی از استان های مرکزی، قم، تهران، همدان، اصفهان، گیلان و .

وصول و پس از بررسی های اولیه، تحویل هیات داوران جشنواره متشکل از دکتر مهدی صفری، علی اصغر ذاکری و مرتضی کریم پور شد.

دبیر سیزدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی افزود: برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره علیرغم تاخیرهای مکرر بدلیل شیوع ویروس کرونا مقدور نشد که نهایتا دبیرخانه بر آن شد از برگزیدگان این جشنواره در نشست ادبی غدیر که به مناسبت عید سعید غدیرخم و همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت برگزار شد با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آورد.

نفرات برگزیده جشنواره که با حضور فرماندار زرندیه، امام جمعه پرندک، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه، رییس اداره تبلیغات اسلامی و رییس ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره شعر انتظار تجلیل شدند

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره شعر انتظار تجلیل شدند