مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-07سياسي

کاروان شادی «نسیم ولایت» در شهرری به راه می افتد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: به مناسبت عید غدیرخم سه کاروان شادی با عنوان «نسیم ولایت» در شب و روز عید به اجرای برنامه های شاد توسط مداحان و گروه های سرود و تواشیح در سطح شهر می پردازند.

- حجت الاسلام مرتضی صادقی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: در ایام دهه ولایت برنامه های خوب و متنوعی توسط بقاع متبرکه در سطح شهرستان ری انجام شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط که تجمع بیش از 10 نفر ممنوع است، مراسمات حضوری نداریم افزود: برای حفظ سلامت شهروندان بیشتر برنامه ها در بستر فضای مجازی و از طریق رسانه ها انجام می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در رابطه با نذورات قربانی در عید سعید قربان، گفت: در ایام دهه ولایت تاکنون 18 رأس گوسفند از طریق نذورات مردمی در بقاع متبرکه تهیه و گوشت قربانی آن بین 300 خانواده نیازمند تقسیم شده است.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: حدود 5 هزار پرس غذای گرم، 800 بسته مواد غذایی که ارزش هر بسته حدود 250هزار تومان است همچنین تعداد 400 بسته لوازم التحریر در بین خانواده های نیازمند سطح شهرستان توزیع شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: به مناسبت عید غدیر سه کاروان شادی با عنوان نسیم ولایت از مبدأ بقاع متبرکه امامزاده عبدالله(ع)، ابوالحس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان شادی «نسیم ولایت» در شهرری به راه می افتد

کاروان شادی «نسیم ولایت» در شهرری به راه می افتد