مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-07اجتماعي

خدمات ویژه ستاد اجرایی فرمان امام به معلمان و دانش آموزان مناطق محروم


ارائه محتواهای مختلف آموزش مجازی و الکترونیک با تسهیلات ویژه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تسهیلات ویژه آموزشی برای معلمان و دانش آموزان مناطق محروم در نظر گرفته است.

- ارائه محتواهای مختلف آموزش مجازی و الکترونیک با تسهیلات ویژه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تسهیلات ویژه آموزشی برای معلمان و دانش آموزان مناطق محروم در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی جوهری معاون تأمین نهاده ها و مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر توضیح داد: مؤسسه دانش بنیان برکت در راستای تحقق عدالت آموزشی در مناطق محروم کشور اقدام به ارائه محتواهای مختلف آموزش مجازی و الکترونیک با تسهیلات ویژه به معلمان و دانش آموزان این مناطق کرده است.

جوهری افزود: پس از مذاکره با تأمین کنندگان محتواهای مختلف آموزش مجازی و رصد و جمع آوری محتواهای برتر در این حوزه و طراحی یک پلت فرم، این محتواهای آموزشی در قالب فلش، سی دی، دی وی دی، کد آموزش آنلاین و سایر اقلام آموزش مجازی با تخفیف 80 درصد به معلمان و دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته عرضه و ارائه می شود.

وی با اشاره به تخصیص بودجه 4 میلیارد ریالی از سوی بنیاد برکت برای این منظور گفت: معلمان و دانش آموزان مناطق محروم می توانند با مراجعه به سایت رایاد (رایانه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ویژه ستاد اجرایی فرمان امام به معلمان و دانش آموزان مناطق محروم

خدمات ویژه ستاد اجرایی فرمان امام به معلمان و دانش آموزان مناطق محروم