مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-07اقتصادي

مدیریت بحران: انبارهای شیمیایی در تهران خطرناک هستند/ دور آنها دیوارکشی شود


تخلیه و انتقال این انبارها هزینه بسیار بالایی دارد به همین دلیل تاکنون این اتفاق نیفتاده است و همچنان داخل شهر وجود دارند و تانکرها از محل آنها، - حمل بار می کنند.

رضا کرمی محمدی نسبت به وجود دو انبار مواد شیمیایی شهران و بعثت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنا؛ فاجعه بیروت نشان داد مطالبه خروج انبارهای مواد شیمیایی از شهرها همچون خروج انبار نفت از شهران و انبار بعثت، امروز نه یک ‌مطالبه محلی بلکه مطالبه‌ای ملی است.

رضا کرمی محمدی، ‌رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به خطری که وجود این انبارها در داخل شهر دارد، گفت: انبارهای مواد شیمیایی که در داخل شهر تهران هستند در ابتدای ساخت، خارج از شهر محسوب می‌شدند اما با گسترش شهر تهران آنها هم داخل شهر قرار گرفتند و حال وجود آنها خطرناک است.

او افزود: وجود انبارهای مواد شیمیایی داخل شهر تهران مسئله مهمی است که چندبار در شهرداری آن را پیگیری و در این خصوص تذکراتی ابلاغ کردیم اما متاسفانه تاکنون توجهی نشده است.

کرمی درمورد نهادهای مسئول در برابر انتقال انبارهای شیمیایی تصریح کرد: تخلیه و انتقال این انبارها برعهده شهرداری نیست بلکه مربوط به نهادهای مرتبط با آن انبارها می‌‌شود برای مثال انبار شیمیایی شمیران متعلق به شرکت نفت و نیروگاه بعثت برای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران: انبارهای شیمیایی در تهران خطرناک هستند/ دور آنها دیوارکشی شود

مدیریت بحران: انبارهای شیمیایی در تهران خطرناک هستند/ دور آنها دیوارکشی شود