مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 19:202020-08-06سياسي

دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه پیشوا آغاز شد/ 10 هزار بسته معیشتی و کارت هدیه


به مناسبت دهه امامت و ولایت مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در شهرستان پیشوا با حضور مسئولان وگروه های جهادی و بسیجیان ولایت مدار در سپاه ناحیه جعفربن موسی الکاظم(ع) این شهرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سرهنگ غلامرضا نجفی فرمانده سپاه ناحیه جعفربن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا روز پنج شنبه در آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: با همکاری و کمک بنیاد مستضعفان، مردم خیر، امام جمعه، خیران، بسیجیان و پایگاه های مقاومت در مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه 6 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300هزار تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان این بیماری تهیه و توزیع می شود.

وی ادامه داد: 8 جهیزیه به ارزش 240 میلیون تومان تهیه که 30 درصد توسط خیران و مابقی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران واگذار شده که به نوعروسان این شهرستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه جعفربن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا تصریح کرد: 4 هزار کارت 300 هزار تومانی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان از طرف بنیاد مستضعفان تا روز عید سعید غدیر به نیازمندان در سطح شهرستان پیشوا توزیع می شود.

سرهنگ نجفی افزود: ما شرمنده مردم هستیم و از همه مجموعه ها از جمله کمیته امداد، بهزیستی، فرمانداری، شهرداری و دیگر نهادهای شهرستان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه پیشوا آغاز شد/ 10 هزار بسته معیشتی و کارت هدیه

دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه پیشوا آغاز شد/ 10 هزار بسته معیشتی و کارت هدیه