مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:152020-08-06سياسي

تاکید بر ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی/ضرورت توجه به جهش تولید در مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی برجهش تولید گفت: استان مازندران دارای ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی است که در حوزه کشت گلخانه ای می توانیم اشتغال ایجاد کنیم ولی متاسفانه در این بخش مردم آشنایی کامل ندارند که چه مشخصات و کارکردی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در چهارمین جلسه تحقق شعار سال با حضور مسوولان و فعالان اقتصادی در حوزه کشاورزی این استان، بیان کرد: فلسفه یک حکومت دریافت مالیات، مبارزه و جهاد با دشمنان، تامین امنیت، سالم.

سازی، صالح سازی مردم، عمران و آبادانی است وی افزود: کمال  و سعادت در این است تا انسان در راستای جمهوریت و مردمی گام بردارد،  همه وظیفه داریم سعادت مادی، معیشتی و معنوی مردم را تامین کنیم حکومت مداران به دنبال این خواسته ها حرکت کنند.

 محمدی لایینی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی برجهش تولید گفت: استان مازندران دارای ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی  است که در حوزه کشت گلخانه ای می توانیم اشتغال ایجاد کنیم ولی  متاسفانه در این بخش مردم آشنایی کامل ندارند که چه مشخصات و کارکردی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی/ضرورت توجه به جهش تولید در مازندران

تاکید بر ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی/ضرورت توجه به جهش تولید در مازندران