مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 16:302020-08-06سياسي

رسانه ها در اصلاح فرهنگ تخلف پذیر انتخابات مشارکت کنند


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین گفت: با ارتباط بیشتر در طول سال با رسانه ها باید برای اصلاح فرهنگ تخلف پذیر انتخابات به راهکارهای کارآمدی برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر استان قزوین با تبریک روز خبرنگار از خدمات این رسانه در مسیر اطلاع رسانی و توجه به ارزش ها تقدیر کردند.

محمد تقی صفری در این دیدار اظهار داشت: رسانه ها در عصر کنونی از چنان نقشی در تبلیغ، روشنگری و هدایت افکار جامعه برخوردارند که جهان بدون رسانه دیگر متصور نیست.

وی اضافه کرد: معمولاً در این دفتر فقط در زمان انتخابات ارتباط زیادی با رسانه ها برقرار می شود در حالی که می توانیم این تعامل را بیشتر کرده و از ظرفیت رسانه ها در همه عرصه ها و همه اوقات استفاده کرد تا در مسیر اقناع جامعه گام برداشت.

صفری یادآور شد: در عرصه انتخابات با مسائل مختلفی روبرو هستیم که به نظر می رسد با کمک رسانه ها می توانیم فرهنگ سازی کنیم اما این ارتباط با رسانه فقط در ایام انتخابات برقرار می شود که کافی نیست.

وی گفت: اگر بتوانیم هنجارها را تعریف کرده و با کمک رسانه ها نهادینه کنیم و مشکلات انتخابات را شناسایی و کاهش دهیم در مسیر اصلاح امور حرکت کرده ایم.

فرهنگ انتخابات تخلف پذیر است صفری با اشاره به ضرورت اصلاح برخی قوانین انتخابات اظهار داشت: متأسفانه فرهنگ انتخابات تخلف پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در اصلاح فرهنگ تخلف پذیر انتخابات مشارکت کنند

رسانه ها در اصلاح فرهنگ تخلف پذیر انتخابات مشارکت کنند