مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 16:052020-08-06اجتماعي

مجتمع آموزشی «حیات طیبه» در بروجرد احداث خواهد شد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: یک مجتمع آموزشی با عنوان «حیات طیبه» در شهرستان بروجرد ایجاد خواهد شد.

- بروجرد- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: یک مجتمع آموزشی با عنوان حیات طیبه در شهرستان بروجرد ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرالله رخشانی مهر شامگاه پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان بروجرد، اظهار داشت: موضوع مجتمع سازی یکی از اهداف اصلی سند تحول سازی آموزش و پرورش است که برای این کار با همکاری دفاتر فنی اداره کل نوسازی مدارس استان مجموعه های تحت عنوان مجتمع آموزشی حیات طیبه در شهرستان بروجرد ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ادامه سفر دوره ای به استان ها برای اتمام پروژه های نیمه تمام امروز در استان لرستان و شهرستان بروجرد حاضر شدیم، تصریح کرد: در حوزه شهرستان بروجرد و اشترینان دو پروژه استخر در دست احداث داریم که این پروژه با تأمین اعتبار، احداث خواهد شد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: خوابگاه شبانه روزی دانش آموزان حتماً در اشترینان ایجاد خواهد شد که دانش آموزان متوسطه اول و دوم خواهران می توانند از آن استفاده کنند؛ انشالله که با راه اندازی این طرح بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع آموزشی «حیات طیبه» در بروجرد احداث خواهد شد

مجتمع آموزشی «حیات طیبه» در بروجرد احداث خواهد شد